Melissa (23) moet kamer delen met haar moeder, peuter en pasgeboren baby, maar krijgt geen urgentie
Haar tweede kindje is nog maar zes weken oud, maar Melissa (23) zit allesbehalve op een roze wolk. Sinds haar relatie uit is woont de Rijswijkse bij haar moeder - ze slapen zelfs in dezelfde kamer, met óók haar twee zoontjes. Ze wil dolgraag een eigen woning, maar krijgt geen urgentie. „Dit is misschien wel mijn laatste hoop.”
Lees verder