Tent, barbecue en camera’s in een Mazda MX5: „Het lijkt soms wel een militaire operatie”

Geloof het of niet, maar de Haagse Micky Bish (70) kampeert met haar Mazda MX5 NB of het haar lieve lust is. Toegegeven, een auto van dit formaat inpakken met alles wat ‘camping life’ nodig heeft lijkt nog het meest op een militaire operatie, maar als ze eenmaal wegrijdt dan begint het grote genieten.

Lees verder